Sunday, February 6, 2011

entri cikgu tadika

Apa cita-cita korang masa kecik dulu?

Jawapan standard, nak jadik :
1. doktor.masa kecik selalu mak selalu bawak pegi klinik je pun. tangan asyik kena gatal-gatal. so kenal doktor Haris je la. Sebab doktor Haris tu baik gila ok!
2. takpun nak jadik cikgu.tapi semua tu depands la pada tahap kegarangan cikgu-cikgu yang mengajar korang kan? dulu aku nak jadik cikgu English. sebab cikgu English aku je yang best & sporting. Cikgu Maths paling garang. Sampai aku rasa cikgu tu tak suka aku. Memang pun! Sebab aku selalu tak siapkan homework yang dia bagi. So cikgu dalam senarai yang terbawah
3.  selalunya list kan 3 cita-cita. Atas sikit daripada cikgu, pramugari. Sebab bila balik kampung, pramugari yang cantik & baik akan bagi gula-gula & makanan yang best-best dalam flight.
Memang masa kecik-kecik, hidup aku di pengaruhi keadaan sekeliling aku. Tapi masa aku lepas SPM, aku pernah ada cita-cita nak jadik cikgu tadika. like this y'll~~


woo~~

No comments: